Göteborg #4 Lördagen

I Lördags hade vi en riktig utflyktsdag, vi hade köpt Göteborgspass och ville utnyttja så mycket som möjligt av vad som erbjöds

Först ut blev Universeum - Jag tycker det är så mysigt att gå runt och titta


En liten sur fågel (dopping) som vaktade sitt revir väldigt noga, inga fingrar över kanten


Vacker sjöstjärna


Nemo och hans kompisar


En liten söt silkesapa, helt fria därinne var de men de höll sig på denna vägg

Sen bar det vidare till Göteborgshjulet, så högt det var. Tror jag blev lite skakis ett tag när jag tyckte att Christian rörde sig för mycket när vi åkte, kändes som vi skulle lossna...


Högt upp!


Fin utsikt hade man däruppe - Här över hamnen


Vad sägs om en basketplan uppe på ett hustak?

Nästa stopp blev Ostindiefararen Göteborg - En ny båt byggt på ett gammalt sätt
Det var sista kvällen den låg inne i Göteborg, tyvärr gick den inte ut förrän vid klockan 22 så från hotellet såg vi bara lite av den, det var för mörkt


Jag fick svindel bara av att se dem där uppe...


Tjusig


Kvällen avslutades med en rosa solnedgång på vår stora takterass

Slut på bilder från vår minisemester!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0