Dan före dan

Idag är det den där dagen som var den tristaste av alla på hela året när man var liten, då var det bara en enda lång väntan. Nu tycker jag att det känns som en väligt mysig dag - Jag ska fortsätta traditionen att hjälpa mamma med de sista bestyren

Skillnaden i år är att min pappa ska åka och hämta min bror när han slutar jobba kl 12, jag passar på att åka till dem med honom istället för bussen. Och eftersom jag inte hade något alls planerat för morgonen så ska jag faktiskt gå och jobba ett par timmar. Tror jag kommer vara ganska själv på kontoret, men det gör inget, igår kom det in en hel del saker och jag kände mig inte riktigt klar när jag gick hem. Idag ska jag helt enkelt göra lite jobbpyssel :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0