En sista vardag 2010

Idag är den absolut sista vardagen och därmed också sista arbetsdagen detta år! Jag sitter och äter limpa med makrill i tomatsås på och till det dricker jag självklart en kaffe latte, än så länge en helt vanlig vardag

Lite märklig känsla att imorgon natt så blir det ett nytt år, ett helt nytt år med nya framgångar, motgångar och förväntningar, lite pirrigt

Vi är bjudna på en väldigt organiserad fest med lokal och allt imorgon - Ska bli himla roligt! Maten och kvällens upplägg är än så länge hemligt men de här tre tjejerna som har festen de är påhittiga så jag ser fram emot en helkväll. Nu fattas bara att komma på vad jag ska ha på mig... Men jag tror det kommer bli en viss svart klänning som återanvänds, eftersom nästan ingen hann se mig på Juldagen så ska det nog vara helt ok :) Sen ska jag vara helt nykter och köra bil, städat värre

Vad ska ni göra på Nyår?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0