Fredag idag!

Det känns skönt att helgen nu är väldigt nära - Veckan känns faktiskt som ganska lång, tror det beror på att jag var sjuk större delen av förra veckan

Igår satt jag och Nathalie med rapportering hela eftermiddagen - jag gillar rapportering, att jobba i Excelfiler där olika samband visar sig och frågetecken blir klarhet. Men de sista 2-3 timmarna satt vi med en rapport över vissa inkomna fakturor sen 8 månader tillbaka, den var riktigt jobbig. Först att få ut allt, sen att skapa en ny rapport. Efter det kom det värsta, att gå igenom alla (tror det är över 5000 rader) och se vad det är för något... Vi började helt enkelt med leverantörer på A, vi blev klara med A. Idag väntar B-Ö, undrar hur lång tid det kan ta? Men målet är att nu gör vi detta sen fyller vi bara på de kommande månaderna

Måste berätta en sak för er - Inatt vaknade jag yr och trött två gånger av att en katt jamade, nästan skrek! Första gången blev jag så rädd och undrade om det var Wilma eller Skrållan som gjort sig illa. Jag gick upp och möttes av en nyvaken Skrållan, hon var helt ok, Wilma hon sov. Jag tänkte att jag nog drömt allt. Men sen hände det igen, precis när Christian skulle gå upp. Då förstod jag vad det var - För ett par dagar sen skaffade Christian sig en ny app Cat Vr - Den fungerar som en sån där Tamagochi, han hade glömt att klappa sin katt och den jamade helt enkelt efter hono, haha. Jag fick order av mig att antingen klappa katten oftare eller ta bort appen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0