Gott till Jul

Som jag skrev en annan dag så hade vi Sectret Santa julklappsutdelning i Onsdags när vi hade en liten julavslutning med jobbet. Det hela gick ut på att alla köpte en julklapp för ca 50 kr och när vi kom hem till chefen så la vi alla klapparna bredvid öppna spisen. Sen ropade Jill fram oss en och en och vi fick välja paket. Jag hade ett litet problem, jag hade glömt bort hur min julklapp såg ut... Kvällen innan lagade jag mat och Christian hjälpte mig slå in paketet. Så när jag stod där och skulle välja så fick jag bortse från de stora paketen (det kom jag iaf ihåg), jag valde ett litet fyrkantit platt paket istället - Det blev en perfekt julklapp till mig, Choklad! Även Nathalie fick choklad (det är vi två som är avdelningens gottegrisar)

Den här asken med mörk tryffelchoklad är helt underbart god! Så till alla er som kan tycka att det blir lite väl många Alladin och Paradis askar till Jul, köp denna istället. Den innehåller bara 16 tryfflar men det är inte så bara när de är stora och det är mörk choklad som "mättar" mycket mer än ljus


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh de är himmelska! Ska nog köpa med mig en kartong från Sverige i jul =)

2010-12-19 @ 11:33:28
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Molly

Mmm så gott, tack för tipset!

2010-12-19 @ 21:59:52
URL: http://mollysmix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0