Helgen som varit och Idag

Jag har varit helt frånvarande den här helgen - Inte suttit vid en dator på ca 48 timmar, eller kanske tom lite till! Jag fick nog lite abstinens där ett tag och lånade sambons mobil - Men det är inte samma sak att titta på den lilla skärmen så det fick vara

Vad har jag hittat på hela helgen då? Jo detta,
Fredag kväll - Plockade lite hemma, städade en del, vi åkte till mina föräldrar och lämnade kissarna, de ska hämtas imorgon och jag saknar dem...
Lördag morgon/förmiddag/eftermiddag - Vi packade och stuvade bilen med för mycket, åkte till Stockholm, mötte upp Fredrik & Sussie, gick på stan, jag shoppade en helt underbar parfym (mer om det senare)
Lördag kväll - Vi var bortbjudna till våra vänners vän, det blev glögg och en himla massa god plockmat, godaste jag ätit på länge!
Söndag förmiddag - Vi åkte tillbaka till Norrköping i vad som först var ett busväder men det gick bra
Söndag eftermiddag/kväll - Städning stod på schemat, jag plockade bort saker, plockade fram saker, ändrade mig, tvättade, glömde nästan tvätten, hälsade på hos familjen Dahlén

Ja det var min helg det! Känns som jag gjort massor med saker och verkligen tagit vara på den lediga tiden

Idag då - Jo visning av lägenheten ikväll, spännande, lite pirrigt

 
 


Kommentarer
Postat av: Anette

Låter som en grymt härlig helg! Hoppas visningen gick super :)

2010-12-07 @ 12:40:01
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0