Rea & Hår

Är det bara jag eller tycker ni också att rea utbudet är extremt dåligt i år!? Än så länge har jag köpt inget, noll, inte en endaste sak på rean... Jag har hittat en svart tröja jag eventuellt ska köpa, men hur trist känns inte det, en svart tröja? Ja det här är i alla fall ett bra sätt att spara pengar, att inte köpa något alls

Ikväll ska jag till Söderköping och Hårboden. Den här gången blir det en förändring, det är Elin som ska färga mitt hår (hon har gjort det förut fast då på en annan salong) jag är inte alls orolig hon är väldigt duktig. Det är nämligen så att min frisör Frida har fått en liten Nellie :) Med mitt hår ska det inte bli någon förändring denna gång, bara färga lite utväxt och sätta om mina extension. Men nästa gång då ska jag bli ljust brun/mörkt blond med lite guldiga nyanser. Jag har visat er bilden förut, här kommer den igen. Något sådant har jag tänkt mig och nya ljusare extension finns redan hemma


                                                   Bild lånad från Carolina Gynning
 


Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja, jag gillar det! :)

2010-12-29 @ 16:52:24
URL: http://elinwahlberg.se
Postat av: Nilli

Var brukar du köpa hår då? Beställer du eller köper du i stan?

Postat av: Ulrika

Såg just det avsnittet av förkväll och fastnade också för färgen =)

2010-12-30 @ 05:47:32
URL: http://colorelle.se
Postat av: Camilla

Elin: Fint

Nilli: Jag beställer det från Finehair

Ulrika: Ja visst är den fin!

2010-12-30 @ 07:35:05
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0