Idag är det Måndag

Jag har träffat min syster och Herman idag också. Igår efter bion sa han "Moster jag saknar Wilma och Skrållan", förut bodde de väldigt nära oss men i December flyttade de till Ektorp så de är inte här lika ofta. Han tog helt enkelt med sig mamma och kom på besök idag, de blev lite Wii och gos med katter :)

Alvin och gänget 2, helt underbar mysig film! Tur att jag har en 6 åring som systerson så jag kunde gå på bio och se den. Näst ut är Prinsessan och grodan! Herman förknippade visst det här med bio med att fylla år, på väg till bilen frågade han hur länge det var tills han fyllde nästa gång så vi kunde gå på bio igen. Det blir innan han fyller år sa jag, då blev han super glad

Nu ska jag kila ner till tvättstugan, dax att tvätta lakan. Vi har det så bra, tvättstugan är i vår trappuppgång, nästan alltid ledig och helt nya maskiner och torkskåp. Jag förstår inte alls varför man vill ha en ful tvättmaskin och torkande tvätt i hela lägenheten när lyxen finns där. Det går i mycket tvätt, det går fort och torkar fort

Gillar ni tvättstugan där ni bor (om ni bor i lägenhet)?
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag älskar min tvättstuga men hatar att tvätta! Känns inte alls motiverande att springa ner dit med jämna mellanrum.. Skulle tvättat idag men skjuter upp det till imorgon istället! =)

2010-02-01 @ 19:40:19
Postat av: Camilla

Cicci: Hihi, vi tvättade både igår och idag :)

2010-02-01 @ 19:41:46
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillade vår tvättstuga. Men allt har en gräns för hur många gånger man står ut med att få sin bokade tid tagen. Så vi skaffade egna maskiner och behöver inte oroa oss över att ngn ska ta den tiden :-)

2010-02-01 @ 20:20:32
Postat av: Käthes mode & skönhet hos Amelia

Haha, barn är för roliga. :)

2010-02-01 @ 22:45:55
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Camilla

Anna: Trist när det är så. Vi har tur här, tror inte det har hänt någon gång att att någon tagit tiden

Käthes mode & skönhet hos Amelia: Ja visst är de!

2010-02-02 @ 19:21:49
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0