Mina ögon går i kors!

Nej nu får det snart vara bra, tröttheten måste försvinna... Dels är jag trött på att gnälla och så är jag trött på att helt plötsligt bli så trött så det känns som jag kan somna stående! Igår sov jag 2 timmar på eftermiddagen ändå så somnade jag vid 21.30, hann inte se klart House förrän mina ögonlock slogs ihop

Ja och nu är klockan snart 9 och jag har varit vaken i 1 1/2 timme, ätit frukost och duschat och ja nu vill jag sova igen...

Tröttsamt att vara så trött! Lovar er nästa gång jag skriver något så ska det inte handla om min trötthet - Jag är trött på att skriva om den!
  
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Du behöver kanske vila dig ett tag. Det kanske inte

räcker med att stanna hemma från jobbet bara 1 dag.

Ge dig själv åtminstone några vilodagar.

2010-02-17 @ 10:13:05
Postat av: HelloNicki

Hej söt! Allt bra med dig idag?

2010-02-17 @ 12:15:25
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Camilla

Anki: Ja kanske mer vila skulle hjälpa...

HelloNicki: Nja sådär

2010-02-17 @ 13:27:39
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0