Torsdag med Morgonpasset i P3

Jag är hemma idag också, så nu skriver jag inte mer om det!

På morgonen lyssnar jag alltid på Morgonpasset i P3, jag började för ett par månader sen när det en dag var något fel på alla sändningar förutom P3, sen har jag fastnat. Men den här tjejen som ska ta över efter Martina vet jag inte riktigt vad jag tycker om, vad tycker ni? Man vänjer sig vid att höra en röst, det blir liksom mysko när det är en annan

Idag har jag en tid hos min sjukgymnast, ska bli jätte skönt att bli lite masserad. Jag ska ta en promenad dit och hem så jag rör lite på mig också. Annars ska jag försöka vila så jag kan gå till jobbet imorgon
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Vill helst inte vara utan Martina, får se om den nya tjejn blir nåt att ha...



KRAM

2010-02-18 @ 21:04:54
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Jag är lite tveksam. Men det är jag alltid när personer byts ut, jag kommer lyssna

2010-02-19 @ 07:07:53
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0