Blog Award from Emmah

Jag har fått en blog award av Emmah

 

 

Med utmärkelsen följer vissa regler, och reglerna är:

- Thank the person who nominated you for this award.

- Copy the award and place it on your blog.

- Link to the person who nominated you for this award.

- Tell us seven interesting things about yourself.

- Nominate seven bloggers.

- Post links to the seven bloggers you nominate.


Okidoki, 7 saker om mig:

- Jag racade lite med en bil idag, helt olikt mig, vem svänger först. Jag vann! Sambon och hans mamma undrade vad jag gjorde, de trodde jag skulle krocka, nejdå det finns ju en broms

- Jag ska börja träna! Den här veckan ska jag på intro samtal. Jag ska endast träna på mornarna, klockan 7

- Jag har haft en piercing i naveln och i tungan. Den i naveln tog jag bort när jag var 21 och den i tungan hade jag kvar tills jag var 27
- Jag pratar och skriver numera helt flytande på engelska. Jag har en englesk chef och med henne pratar jag bara engleska
- Jag är lite smått beroende av kaffe, försöker dock dricka mer vatten istället. Hur kan man bli beroende av kaffe när det kommer ur en automat och knappt smakar kaffe?

- Jag jobbade som telefonförsäljare i 3 år, sen hade jag det också som extra jobb i ytterligare 2 år. Jag var en grym försäljare och fick gå ner i lön när jag bytte till att jobba som inköpare

- Jag är riktigt riktigt bra på att få som jag vill, min manipulativa förmåga är extremt hög! Men jag gör det (nästan) alltid på en snällt sätt. Helt enkelt så att de som blir utsatta för det inte ens har märkt att jag har vänt dem till att göra/tycka som jag vill. Egenskapen växte när jag satt där med mitt headset och skulle sälja något till någon som inte ville ha det


I nominate:

Ulrika - Så söt tjej som visar en massa fina bilder

Molly
- Bra blandning av allt

Jill
- Go tjej som jag jobbar med

Karin
- Jag läser alltid henns blogg först på morgonen

Kajsa - Träffade jag för snart ett år sen har sen dess läst hennes blogg vaje dag

Sötsur
- Många fina tips har jag hittat hos henne

Camilla - Vi skaffade små kissar ungefär samtidigt

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack söta du:)

2010-01-23 @ 18:05:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: delinda

grattis hehe =)

2010-01-23 @ 18:15:20
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Kajsa

ÅH TACK!! Kramar ses snart i Norpan!

Postat av: Emmah's Closet

Det var så lite :) Kul att du gjorde den =D

2010-01-23 @ 18:33:42
URL: http://emmahscloset.devote.se
Postat av: Molly

Tack snälla! Vad glad jag blir =)

2010-01-23 @ 18:51:41
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: carro

ingen fråna som hör till inlägget men jag hoppas att det går bra ändå..

ska köpa ett par svarta boots och du som provat alla 3 jag funderar över är ju den bästa att fråga, vilka är skönast, de från scorett (innan de gick sönder), nilson eller acnes, klackhöjden? skiljer den mycket mellan skorna? lutar mest mot de på scorett för de är de enda jag provat och sett i verkligheten, de andra finns inte att få tag på här i "byn". Jag tror att det är samma som du hade från scorett men här var de precis nyinkommna.

Tack på förhand/Carro

2010-01-23 @ 19:15:34
Postat av: Camilla

Åh, tack! Vad glad jag blir! Jag ger den självklart tillbaka till dig! Gillar din blogg och kikar in här varje dag, både p g a katterna och fina klädtips som du har.

Kramar!

2010-01-24 @ 00:11:21
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Karin Olofsson: Så lite så :)

Delinda: Tack

Kajsa: Ja det gör vi!

Emmah's Closet: Ja alltid trevligt

Molly: Varsågod :)

Carro: De från Acne har jag inte använt än så de kan jag inte skriva om. De från Nilson har jag använt nästan dagligen sen jag köpte dem, underbart sköna. De från Scorett fick jag ju blåsor av under foten, pga det där med sulan, annars tror jag de var helt ok i modellen. Om du köper dem, köp en stl så du kan lägga i en skinnsula, tråkigt om sulan lossnar annars och du inte kan använda dem

2010-01-24 @ 10:01:16
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Camilla

Camilla: Tack!

2010-01-24 @ 10:01:28
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Jill

Hej va gullig du ar det gar knappt att gora nagot internet ar sa segt har pa on ! Misss u Kramara!

2010-01-24 @ 12:16:39
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jill: Hoppas ni hittar en bättre uppkoppling så det kommer lite mer bilder :)

2010-01-24 @ 16:40:33
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0