Ingesta shopping nästa

Nu ska jag bara göra mig klar så ska vi åka till Ingelsta shopping



Första stoppet på vägen blir Jula, där bland arbetskläderna hittade jag en väldigt smart liten krage att ha under jackan istället för en bylsig halsduk. Förra gången la jag tillbaka den, arbetskläder liksom, men igår ångrade jag mig, det var kallt om halsen när vi gick promenad. Nu ska den köpas! Jag visar sen hur den ser ut

Sen ska Lindex besökas, väskan ska spanas in om den finns. Lite mat ska inhandlas, lite kläder ska lämnas till Myrorna. Sen ska vi själva också få lite mat i oss, vi tänkte besöka någon av de restauranger som finns där

Hoppas ni har en bra dag framför er också!
 

Kommentarer
Postat av: Jill

Detsamma!

2010-01-03 @ 13:40:34
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0