Lite sen lunch

Lunchen blev lite sen, men det blev ju frukosten också. Tänkte jag skulle berätta vad jag åt för det blev väldigt gott, påhittat sådär precis när jag skulle laga mat - Ris och en gryta



I grytan hade jag:
ca 500 gstrimlat fläsk kött
1 gul lök
1/2 zuccini
2,5 dl grädde
2 stora teskedar grön curry pasta
lite soja

Stek kött, lök och zuccini. Vispa grädde lite lagom hårt, rör ner den gröna curry pastan. Blanda ner grädden i stekpannan, häll i lite soja och låt puttra i ca 10 min - Klart!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är grönsakerna?

2010-01-04 @ 17:35:02
Postat av: Camilla

Anonym: Haha, den här gången blev det vad kylen hade och där fanns inga grönsaker

2010-01-05 @ 16:39:20
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0