Nämen snyft

Jag har väldigt länge vetat att den här dagen skulle komma, men ändå känns det så trist... Jill min vän och jobbkompis åker till Thailand imorgon och är borta en hel månad! Sen jag lärde känna Jill för snart 1 1/2 år sen har vi inte varit ifrån varandra så länge nångång, hur ska det här gå? Vem ska jag småprata med och skvallra med och fråga om råd nu då? Det kommer bli så tyst på kontoret en hel månad

Men de kommer få en super resa, det vet jag! Och när Jill är tillbaka är allt som vanligt igen

Titta - Sol, värme och turkost vatten... Jag är inte alls avundsjuk, inte alls, vem skulle vara det ;) Hon kommer uppdatera med bilder och vad de gör på sin blogg, jag kommer kolla alla dagar


                                Bild lånad från Jill
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klart du får låna bilden!

KOmmer till Norpan 12 feb, fikadejt?

Kram :-)

Postat av: Camilla

Kajsa: Tack! Ja jätte gärna

2010-01-16 @ 18:44:04
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Riktigt härlig bild, får rysningar av att tänka på hur underbart skönt det måste ha vart att vara där.



Ha en bra dag!

Kolla gärna in min blogg.

slotters.blogg.se

2010-01-21 @ 08:08:00
URL: http://slotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0