Fest

Igår hade vi vänner hemma här, det blev grillat och sällskapspel
Tack ni för en väldigt rolig kväll!


Stora funderingar runt olika årtal i spelet När då då?


Jag skulle dricka två Resorb, Cicci såg inte dem utan tyckte att vi hade väldigt "luftigt vatten" ;)


Kristin posade lite i soffan, de flesta bilderna hade en hand eller arm ivägen. Men en bild lyckades!


Två favoriter - Fresita & sällskapspel!

Efter den lilla festen så tog vi en taxi eftersom det spöregnade - Vi ägnade 30 min i en kö för att komma in på Grand, i det regnet! Cicci hade ett paraply som hon och jag stod under, varför tror de bakom att det är ok att försöka stå under också? Lite fräckt, men de ville väl inte bli blöta, men ett litet tips, nästa gång ni känner för att "låna" någon annans paraply kan ni vara lite trevliga, det fungerar nog bättre

Dagen idag har spenderats växelvis i sängen och i soffan, med chips, pizza, cola och M&M... Hmm det kanske är bra att jag går ut väldigt sällan, tror inte ens det går att summera alla kalorierna. Men gott är det
 


Kommentarer
Postat av: syrran

haha det där roliga spelet..måste vi köra igen:)

vad har degen hittat för byxor..illröda...hahah..nu får han väl ge sig..snart kommer han väl med en rosa skjorta oxå:P

2010-07-26 @ 10:46:05
Postat av: Kristin

Men GUD va snygg jag är! Hahah =)

2010-07-26 @ 17:30:21
URL: http://kristys.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kristin: Ja sötis :)

2010-07-26 @ 19:34:32
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0