Jäsp

Meningen var att jag skulle gå upp straxt efter 5 idag, men så trött jag var, orkade bara säga Hej då och ställa min egen klocka. Den där sista timmen var helt underbar att sova!

Jag är fortfarande seg, kan ofta bli såhär. De senaste två veckorna har jag varit väldigt pigg, hittat på en massa saker och det känns som jag knappt varit hemma. Sen blir jag såhär trött, brukar hålla i sig ett par dagar, krävs lite extra sömn så är jag tillbaka på banan igen

Idag efter jobbet ska vi åka till mina föräldrar och fira min mamma som fyller år idag!!

Nu ska jag dock försöka bli klar någon gång så jag kommer iväg till jobbet, alltid långsam och seg på morgonen. Det är härligt att bara vara här hemma på morgonen. Det tar lång tid innan jag är klar, men det är bara för att jag har tid
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas du får en bra dag och kul med firande i em/kväll!

Tack, jag mår bättre nu men är inte helt frisk ännu tyvärr. Blir dock en liten miniresa imorrn till Mörkö och Stockholm!

2010-07-21 @ 11:48:36
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0