Läsning

Tänk vad mycket en endaste liten semesterdag kan betyda! Igår var en härlig dag, vi var på landet, solade, badade och åt burkskinka. På eftermiddagen var jag hos Annica i husvagnen vid Mon, mer sol, bad och korvgrillning. Dagen innhöll bara total avslappning :)



Jag har börjat läsa en ny bok, egentligen skulle jag läsa Carolina Gynnings Ego woman, men jag kände för något annat i mellan henns två böcker

Det blev den här Vingklippt ängel - Jag har läst halva och hittlills har den handlat om psyket, akuten,  behandlingshem, mediciner och demoner. Men också om hennes fina vänner som alltid finns där, tyvärr verkar de lyckas med sina självmordsförsök en efter en... Boken handlar om sanningen, kanske en sanning som man inte alltid vill veta om att den finns och inte alltid orkar med. Den är inte en av de bästa böckerna jag läst men den är väldigt ärlig
 

Kommentarer
Postat av: Sari

Har oxå läst den, lite småjobbig bok eftersom det var så mkt sorg emellanåt.

2010-07-21 @ 15:19:55
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0