Varmt varmt och åter varmt

Jag jobbar på dagarna och njuter fullt ut på kvällarna! Det gäller att passa på även om jag jobbar, varje ledig stund i detta härliga sommarväder är värd massor

Idag lagade jag faktiskt mat när jag kom hem, köttfärssås och spagetti. Senaste tiden har det inte blivit många knop gjorda här hemma, vi har tvättat lite och städat av men inte så mycket mer. Istället vill man ju bara vara utomhus. Iaf när maten var klar och vi hade ätit upp beslutade vi oss för ett kvällsdopp i Lillsjön, solen gick i moln det blev lite kallt. Men doppet blev ändå av! Imorgon eller kanske övermorgon ska jag visa vad jag har fått av Christian idag, något man kan ha när man badar, så man flyter lite :)

Om ett par minuter så börjar CSI, kvällens tv stund kan börja (lite senare än vad den gör på vintern)

Har ni det bra i värmen? Om ni har det som mig, Visst ska det bli härligt om ett par timmar att sova i ett 30 gradigt sovrum ;)
 

Kommentarer
Postat av: sarase

hej tjejen! har mått sisådär dessa dagar men jag tror att jag kan ses på ons kväll ev eller kanske imorgon :) Hur ser det ut för dig?Kram

2010-07-05 @ 23:34:35
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sarase. Onsdag skulle bli jätte bra för mig :)

2010-07-06 @ 06:56:48
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Camilla

I dag är det lite svalare här. Skönt!

2010-07-06 @ 19:38:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0