Ett par ljusa istället

Igår efter jobbet gick jag in på Lagos. Jag har ett (tydligen) ett konstigt shopping begär, jag vill ha ett par helt vanliga svarta byxor som är 3/4 långa. För några år sen fanns det massor med såna och jag hade dem till jobbet matchat med vad jag kände för dagen. Men nu måste det vara helt ute för det finns inga nånstans, tips nån?

Lagos hade inte heller några men det fanns en hel del nya sommarkläder, de här beiga byx/tightens hittade jag. Jag var lite orolig över att de inte har dragkedja utan resår i midjan, det brukar inte sitta så bra. Men de sitter riktigt bra i midjan och är sköna. De kommer från Vero Moda och priset är bara 139 kr


 

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad roligt att du gillar nya kollektionen camilla! Kramar till dig!

2010-06-10 @ 08:05:18
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Emmah's Closet

åh, bra pris!:)

2010-06-10 @ 09:16:54
URL: http://emmahscloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0