Fredagens kvällens

Det blev Mongolisk buffé igår, gud så gott! Jag hade inte ätit Mongolisk mat förut och blev först lite paff att hela buffén består av rå mat. Men det tog två sekunder så hajade jag vitsen med det hela, mixa vad du vill ha på tallriken, krydda själv och sen steker kocken maten. Har ni som bor i Norrköping inte varit där så måste ni besöka restaurangen, det är den som är över saluhallen (kommer inte ihåg namnet)

Jag drog på mig en klänning som också fanns i paketet från H&M, jag har suktat efter den ganska länge men den har varit slut varje gång. Jag gillar kombinationen svart och beige tillsammans! Dessutom är den ett riktigt kap, den kostar bara 99 kr


              ¤ Klänning - H&M ¤ Boots - Acne
 

Kommentarer
Postat av: Emmah's Closet

klänningen var superfin! bra pris också ;)

2010-06-05 @ 09:09:25
URL: http://emmahscloset.devote.se
Postat av: Camilla

Emmah's Closet: Tack! Ja det är kul när man hittar fina och billiga kläder

2010-06-05 @ 09:32:43
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0