Good Morning

Hej hopp Onsdagen är här! Solen skiner och SMHI har lovat fint väder i flera dagar till. Nu fattas bara att min förskylning försvinner till helgen (eller tidigare om det går)

Efter jobbet idag ska jag möta upp Kristin, vi ska shoppa present till en vän som har 30 års fest på lördag. Kristin har varit och förspanat, det hon hittat låter väldigt fint

Nu återstår bara en sak innan jag kan åka till jobbet idag - Vad ska jag ha på mig?? Hjälp, hjärnsläpp... Jag har inte än fixat riktigt klart i min garderob för det här fina vädret. Jag tror det ska finnas ett par grå chinos långt där inne bland kläderna, de ska jag nog försöka leta reda på!

Har ni en bra dag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0