Smart

Vilken tipsare jag har blivit, eller hur? Här kommer ännu ett tips från mig

Ser er förvaring av påsar ut som min gjorde? Alla med en knut, de tar plats, det svämmar över och det ligger påsar lite varstans i sopskåpet under diskbänken

I Söndags lärde jag mig ett nytt sätt att "fixa" till påsarna så de inte tar plats längre, min vän Mary's mormor gör såhär och nu har jag också lärt mig hur man gör



Se vilken skillnad, det är två påsar från samma butik på mitt gamla sätt att knyta ihop dem och på mitt nya sätt att vika ihop dem istället. Den förvaringen som förut svämmade över av påsar har nu samma antal påsar men de tar ingen plats. Smart eller hur!?
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vilken skillnad! Kan du inte visa hur man gör? :)

2010-06-17 @ 13:21:18
Postat av: Camilla

Malin: Ja skillnaden är jätte stor. Jovisst jag kan skriva en förklaring

2010-06-17 @ 18:57:29
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, oj!!!! Säger som Malin, hade vart grymt praktiskt att veta hur man gör!! Kanske dax för vloggpremiär, göra en film om de ;)

2010-06-25 @ 14:45:42
URL: http://pixans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0