Tankar om skor mm

Vilken härlig dag jag hade igår, jag jobbade och det flöt på så bra vilket inte alltid är fallet på mitt jobb. Ibland kan det vara så lugnt så man undrar vad som hänt, sen bara exploderar det! Tur att jag gillar lite utmaningar. Men igår var det mitt i mellan, bara bra. På vägen hem (ca 300 m) så kom jag på att jag nog skulle gå och träna, den där träningen blir ofta lidandes, tyvärr. Jag bytte om och gick till gymet, så härligt det var! Måste göras om snarast :) Det var också sådär så allt bara gick så bra och det kändes i kroppen att jag hade varit där

Nu är det Tisdag, andra dagen i veckan. Jag ska jobba (som alltid eftersom jag jobbar heltid), hoppas på en lika harmonisk dag som igår. Efter jobbet ska jag möta upp Annica, en liten liten sväng in på H&M ska det bli och sen kanske något att äta och bio, A-team ska vi se. Tittade ni på den tv serien när den gick? Jag gjorde det, ska bli skoj med filmen

Nu till något helt annat. Jag vill ha ett par wedges, ett par som jag kan ha typ varje dag, vardagsskor som ändå ska vara snygga. Jag har hittat dessa hos Nelly, men till problemet då, klacken är 12 cm. Är det ett problem, kan jag 12 cm klackar till jobbet?? Grymt snygga är de i alla fall och precis i den modellen jag vill ha, lite mer täckt med canvas sula


                                    Bild lånad från Nelly
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Svärd

Jag har också tittat på de skorna mer än en gång. Jag tror inte att det är något problem eftersom det är så pass hög platå under tårna också, men det är ju svårt att veta innan man har provat dem.



Ha en fin dag!

2010-06-15 @ 08:59:00
URL: http://camillascorner.wordpress.com
Postat av: Anette

Låter som du kommer få en härlig dag/kväll! Vill också se A-team filmen :)

2010-06-15 @ 12:53:58
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Kolla i mitt senaste inlägg, också från Nelly, supersköna. Men de var lite lika så de funkar säkert också!

2010-06-15 @ 14:46:38
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Camilla Svärd: De är fina!

Anette: Skriver senare om den var bra eller ej

Ellinor: Tack för tipset! fina

2010-06-15 @ 16:51:03
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0