Med mitt kaffe

Härliga Söndagsmorgon! Den här helgen är så bra, inget inplanerat utan vi tar dagen som den kommer. Jag kände redan igår kväll att jag tyckte att det kändes som Söndag, att jag var utvilad och osv. Extra lycka när det är Söndag idag och nästan hela dagen är kvar!

Vi ska städa lite här hemma, fy så mycket damm det blir när man har två katter... Men bara vi damsugar 2 ggr/vecka så är det ändå ok. Nu ska det bli fint i badrummet, alla golv ska moppas och snart kommer det lukta liljekonvalj här hemma hos oss. Senare ska vi ner till stan en sväng, idag igen. Jag ska byta vad det nu var jag köpte på Gina, bild kommer senare och Christian hittade en jacka som han inte köpte igår men ska köpa idag

Nu sitter jag här och surfar runt bland bloggar och webbshoppar i letandet efter lite vårinspiration. Till min garderob vill jag ha en trench, gärna beige och ett par jeans, ett par smala svarta byxor och ett par blusar. Snart kommer nästa inlägg om Nellys nya märke Mango, Me like!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0