Nystart

Det känns som att börja om när måndagen kommer. Men jag gillar rutiner så mig gör det inte så mycket, men varje måndag får jag samma känsla, Here we go again

Gårdagen var trött, jag har så svårt att sova på helgerna eftersom jag går upp tidigt alla andra dagar i veckan. Men igår lyckades jag efter ett par försök att sova till kl 10. Men den där bakis tröttheten den kom som ett brev på posten på eftermiddagen, som alltid. Jag somnade framför tv'n innan 21, vaknade till lite när nästa program började men somnade ganska snart igen. De där extra timmarna behövdes nog och idag känner jag mig pigg igen

Idag väntar bara jobb, jag ska sätta mig och gå igenom var jag egentligen är i alla mina projekt, jag behöver uppdatera mig och se vad jag egentligen gjort och inte gjort

Dagens lilla utflykt kommer bli ICA Maxi, spännande eller hur?? Det bästa är att hela frysen är full med matlådor så något sådant behöver vi inte handla

Vad gör ni en sån här helt vanlig måndag?
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Så lyxigt det låter att frysen är full med matlådor! Det är ju annars det tråkiga/jobbiga att planera mat att ha med sig när man jobbar...

2010-03-01 @ 22:23:14
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja det är verkligen vardagslyx!

2010-03-04 @ 05:46:25
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0