Ny hårfärg?

I eftermiddag har jag en tid bokad hos Frida på Hårboden i Söderköping. Det ska bli en uppfrächning av mitt hår, lite toppar är slitna, mina extensions behöver fästas om och så är jag väldigt sugen på att ändra min hårfärg. Mitt hår blev ännu ljusare under semestern, solen blekte slingorna en del. Nu är jag väldigt sugen på lite mörkare, inte så mörkt som jag hade förra vintern, men lite mörkare och kanske med lite inslag av varmare toner

Engla visade den här bilden på sin nya hårfärg och det något sånt här är det jag är ute efter. Jag ska visa Frida och sen får vi se vad hon gör. Jag tror det skulle funka med en eller kanske två toningar i olika färger på mina slingor för att uppnå rätt färg
Vad tror ni om en mer ljusbrun färg på mig?


                                Bild lånad från Engla
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0