Fredagens

Det blev en lång dag igår, började med att jag vaknade innan halvsex och kunde inte somna om och slutade med att jag somnade i våra vänners soffa med en filt över mig. En väldigt trevlig dag - Jag gillar ju Fredagar så helgen liksom börjat men ändå är hela helgen kvar :)

Hos våra vänner såg jag Barda med barnen, den här gången var det inte så läskigt tyckte de. Ibland är det inte så, de kan sitta helt stilla och som förstelnade framför tv och bara vänta på att något ska hända. Sen åt vi också sushi med fläskpankaka till efterrätt, har ni inte testat det tycker jag ni ska göra det, väldans gott!


  ¤ Silkes skjorta - Topsop ¤ Byxor & boots - Acne

Nu ska vi iväg här, storhandla står på schemat och jag ska även till Lexington butiken och köpa en gästhandduk. En snyggare tvålpump behöver också köpas, ja lite smått och gått ska vi styra med. Sen ska vi hem till Christians mamma och äta mat, kalkon ska det visst blir :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Jag vill också köpa en massa till vårt badrum, men jag ska vänta till renoveringen :)

2010-11-06 @ 10:12:50
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Camilla

Johanna: Ja det är klokt :)

2010-11-06 @ 18:21:06
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0