Helgens lilla shopping

Som skrivet innan jag inhandlade jag lite smått till hemmet den här helgen. Det var faktiskt också allt jag köpte denna helg, till vår lägenhet behövdes några små nyheter



Vi ville inte köpa en tvålpump i porslin (vilket de flesta är), jag hittade en i plats dock genomskinlig och priset var 99 kr, nja den kändes inte riktgt ok om vi säger så. Sen kom jag ju på att jag sett en fin på Citygross i somras, inte fanns den kvar men den här hittade jag istället, väldigt enkel, i plast och kostade bara 39 kr



Sen då den här gästhandduken från Lexington - Jag bara älskar deras frotté! Den här lilla söta handduken blev inslagen i silkespapper och lagd i den där fina påsen, så glad man blir när någon står och småpratar och pysslar när jag bara köpte den lilla handduken, service gillas. Bor ni i närheten av Norrköping tycker jag absolut ni ska besöka Kneppingsborg och Lexington butiken. Jag fick även en rabattkupong (de firar 2 år) - Så nu ska här väljas färg och två handdukar och gästhandduk ska köpas till vår nya gästtoa i huset
 


Kommentarer
Postat av: Anette

Kul med bra service! Ska på liten tjejhelg i Norrköping nästa helg så då ska jag äntligen till Kneppingsborg :) Är så dålig på att besöka din stad och har ingen koll på var saker finns men vi ska nog hitta lite saker att shoppa ändå!

2010-11-08 @ 23:53:07
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Kneppingsborg är verkligen så mysigt och det finns flera bra butiker :)

2010-11-09 @ 06:53:29
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0