Ljusare tider?

Alexandra har gjort ett inlägg med rubriken Äntligen - Ja äntligen säger jag också, Carolina Gynning har nämligen färgat sitt hår i exakt den nyans som jag också skulle vilja ha. Lite typiskt att jag gjorde den där misslyckade alldeles för mörka hemma färgningen för en vecka sen...

Men till Frida ska jag om en vecka och då ska här visas hur jag vill få till mitt hår - Jag har även varit lite inne på att kapa av min lugg lite, den känns mest halv lång, men när jag ser hur fint det faktiskt kan vara med den längden så ska jag nog behålla den. Kanske borde ändra till mittbena också, det har jag inte haft på typ 100 år

Kul att få lite inspiration!


                                                   Bild lånad från Carolina Gynning
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi...jag kände likadant när jag såg bilden, såå himla fin färg!!

2010-11-15 @ 21:06:04
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0