Mardrömmar

Jag undrar lite om det är fullmåne nu? Ibland när det är fullmåne så drömmer jag mardrömmar eller väldigt konstiga intensiva drömmar som gör att jag vaknar upp helt kallsvettig

I natt började allt precis när jag hade gått och lagt mig, somnade på stört och gick visst in i värsta drömsömnen. Jag drömde att vi låg där i vår säng och att någon började skjuta mot huset med automatvapen. Vi vaknade och rullade ner på golvet. Sen fanns det en pojke där också, han kanske var 5-6 år. Han lyfte på en av kuddarna och hittade massor med avklippt hår. Han börjde äta håret, jag sa till honom att sluta men han gjorde inte det. I hans ögon såg han så ond ut. Jag vaknade med ett ryck och insåg att det hade bara gått 20 min sen jag gick och la mig...

Sen här tidigt på morgonen så drömde jag att vi hade en öppen spis, fast det var bara en sån där korg i svart metall som man förvarar ved inomhus i. Jag skulle elda i den, det brann men sen började elden sprida sig och tände ett ljus, ljuset välte, jag vaknade...

Skumt - Men jag slapp drömma under natten i alla fall!

Min hals och huvud gör fortfarande ont och jag ska sikta på att bädda ner mig i soffan framför dagens såpor. De är inte direkt bra, men de är bra att sova till
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0