Ritning

Jag har ju helt glömt bort att visa er planlösningen på vårt nya hus - Några har frågat oss hur vi ska lyckas möblera alla dessa rum, men det kommer gå så bra. Sovrum, gästrum, arbetsrum och ett rum där det ev ska stå bokyllor. Sen gillar jag när rum inte är övermöblerade utan mer inrikting på små detaljer

Vår lägenhet vi har nu är 78,5 kvm och huset är nästan exakt dubbelt så stort 85+85 kvm - Därtill ett dubbelgarage och en stor inglasad altan

Vi kommer (om jag får min vilja igenom) att ha vårt sovrum i gillestugan, de som bor där nu har det så och jag gillar tanken med ett STORT sovrum som dessutom har WIC bredvid och en värmande kamin


 


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så kul med hus och jag håller med, vill inte ha så mycket möbler i onödan. Ska bli kul att se bilder så småningom hur ni fixar iordning det :)

2010-11-30 @ 23:50:44
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja mer bilder kommer framåt våren/sommaren :)

2010-12-01 @ 07:28:43
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0