Trött i ögonen

Jag är visst inne i en period då jag är stressad - Inte sån där stress som försvinner när man går och lägger sig utan sån där stress som ligger och lurar i bakhuvudet hela tiden. Jag känner att det är mycket möten på jobbet som gör att jag tror att jag inte ska hinna mitt jobb - Jag går och funderar på hur skjutton vi ska få ihop allt nästa vecka, katter ska till mina föräldrar, det ska röjas här inför målarens ankomst. Jag ska sova hos mina föräldrar ett par nätter. Jag ska bort på torsdagskvällen och lördagskvällen... Nästa helg måste lägenheten stylas lite och städas inför fotograferingen på tisdag veckan efter bla bla bla

Men förstår ni - Jag sover inte på nätterna utan ligger och funderar på detta och allt annat onödigt! Jag har hört att det här är typiskt kvinnligt, det här med att fundera på saker i förväg och stressa upp sig. Jag brukar inte vara såhär...

På toppen av isberget så vaknade jag 03.30 i natt och kunder inte somna om, alla tankar och sen så hade jag så skitont i korsryggen. Vad händer när jag går upp nu på morgonen då (efter att ha ställt fram klockan i hoppet om att få sova lite), jo ryggen känns bättre. Jag kanske skulle ha gått upp direkt istället och struntat i att försöka somna om

Sen blev jag ju stressad för en sak till igår. Tydligen ska vår förening ha spolning av alla avlopp på fredag mellan 7 och 16. Men det går ju inte när man har två kissar som springer runt, de har ju slangar med sig genom trapphuset. Christian ringde helt enkelt och sa att vi måste veta hur dags så jag kan jobba hemifrån under ett par timmar. Men det går inte att säga... Nähe så jag måste vara på passning hela dagen och direkt gå hem när de ringer. Sånt stressar mig massor!

Jag försökte vara duktig och fixa en sak innan jag skulle gå hem från jobbet igår (typ nästan sist), allt gick jätte bra, jag sparade ner men när jag skulle skicka vidare så bara lyste allt rött! Att inte en dator kan säga till lite tidigare att man försöker göra något man inte har behörighet till? Också stressande
 
Blä för stress känslor! Nä nu ska jag välja ut lite kläder och gå till jobbet i det här snöslasket och kanske försöka jobba undan lite innan mötena börjar
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Usch det är inte kul när man är sådär stressad!! Hoppas du får alla stressande sker gjorda och attdet blir bättre sen! Kram

2010-11-10 @ 19:44:54
Postat av: Kristin

Du måste ge "Så mycket bättre" en till chans. Det är underbart! Kram

2010-11-10 @ 20:45:26
URL: http://kristys.blogg.se/
Postat av: Molly

Ja visst är det segt? Är likadan; så fort ngt jobbigt eller ovanligt är på g kan jag inte sova...;-/

2010-11-10 @ 22:05:22
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Anette

Usch, inte kul! Hoppas du kan släppa lite på allt så att du får må bättre snart :) Kram



(fast det är lättare sagt än gjort, är likadan som du...)

2010-11-10 @ 22:29:01
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Cicci: Ja några veckor till sen borde det gå över :)

Kristin: Nope, samma sju människor i sju program, inte min grej

Molly: Det är så trist

Anette: Som det ser ut så borde det här vara över om ett par veckor och då kan jag återgå till mig själv igen

2010-11-11 @ 06:30:43
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0