2:a Lördagen i en färgaffär

Jag har visst ingen beslutsångest alls ibland :) På förmiddagen var jag med Annica till ännu en färgaffär, meningen var att jag skulle vara smakråd till hennes nya tapeter i vardagsrummet. Men precis som förra helgen så var det istället jag som hittade tapeter som jag gillade sådär bara på en gång!

Egentligen var vi ju bara på jakt efter tapeter till hallen (bestämt och klart), till vardagsrummet (har ändrat mig, men det är klart), men så idag hittade jag en så fin tapet till sovrummet också, tralalallala, köpte 4 rullar ;)

Till hall och vardagsrum behöver vi hjälp från en riktig målare (bokat), men sovrummet är inte lika omständigt så där ska pappa och jag fixa. Jag ringde pappa och skulle förvarna att vi ska göra det nån helg här framöver. Han frågade om vi skulle göra det idag. Titta det kanske är därifrån jag har fått min icke existerande beslutsångest - Bara att köra direkt. Men nej vi ska inte göra det idag, för idag ska vi åka hem till dem och jag ska baka äpplekaka och sen ska vi få lite råd och tips av min pappa ang. det som ni ska få veta mer om nästa vecka
 

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad kul med så mycket nytt och fint hemma....(när det nu blir av..:)och spännande med nästa vecka;)!



Kramar

2010-10-16 @ 15:42:53
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: JILL

vA?`? haha lilla tröttis :)

2010-10-16 @ 21:49:49
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0