En liten uppdatering

Det känns lite som jag nästan inte hinner blogga - Fast jag vill! Jag har haft ett par såna där dagar då jag suttit klistrad vid datorn på jobbet super stressad av allt som ska vara färdigt samtidigt. Jag gnäller inte, jag tycker det är kul, jag vill jobba med service och då går det inte alltid att planera. Men lusten att sitta vid datorn även när jag kommer hem försvinner helt, tyvärr...

Idag efter jobbet ska jag faktiskt iväg på en grej med en del andra på jobbet. Det finns en aktivitetsgrupp och de har planerat och fixat så vi ska till Visualieringscenter. Ska bli jätte kul!

Förresten jag skrev ju igår att jag trodde dagen skulle bli en bra dag. Först började den lite dåligt sen var den bara stressig, efter det blev den så nervös men sen SÅ BRA!! Förstå den känslo bergodalbanan under bara ett par timmar. Jag gick hem och mötte upp målaren (ett par rum ska få nya tapeter), sen gick jag faktiskt till gymet och tog ut mig helt och hållet. Det var så skönt, all spänning från huvud och axlar försvann

Det där med att dagen blev SÅ BRA kommer jag skriva lite mer om många gånger framöver här. Men först ska jag idag ringa två telefonsamtal och få ordning på ett par saker. Sen ska jag läsa något väldigt noga och efter det ska jag på ett möte. Sedan efter det så följer fortsättningen! Borde bli nästa vecka
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ibland orkar man inet blogga i samma takt..vet själv. Förresten ska jag definitivt prova stekt kål!

2010-10-14 @ 08:15:33
URL: http://colorelle.se
Postat av: Patricia

Hej sötnos!

2010-10-14 @ 17:56:08
URL: http://patriciasupportstylist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ulrika: Sant, ibland finns bara inte orken där

Patricia: Hej

2010-10-14 @ 20:52:57
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0