Fredagmorgon

Sista arbetsdagen den här vecka ska börja om ett par timmar. Som typ alla veckor så har den här gått så fort. Fredagsmorgon betyder gymmet för mig. Det känns lite segt först, men så skönt när jag är där. Sen efteråt känns hela dagen bra, pigg, glad och dessutom mjuk i kroppen

Jag var på gymmet i Söndags och fick väldigt plötsligt ont i en benhinna - Den här veckan har jag haft lite uppehåll med träningen tills igår. Innan jag började var benhinnan helt ok, men det tog väl bara 5 min så hade jag ont igen... Stepbrädorna blir lite skrämmande för jag får smärta som kommer som hugg och jag blir lite rädd för att snubbla på brädorna :( Slutsatsen är att jag inte kunde ta ut mig till 100% igår och nu har jag både om i benhinnan och resten av smalbenet (eftersom jag ansträngde andra muskler)

Hopps det snart går bort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0