Igår & Idag & Ikväll

Igår var jag på gymet 2 gånger - Först klockan 7 när de öppnar och sen mellan 18.30 och 19.30, sista timmen de har öppet. Trodde aldrig jag som inte ens har gillat att träna skulle träna två gånger på samma dag. Men jag var liksom tvungen - Ni kommer ihåg att jag antog Oktoberutmaningen träna 12 ggr under Oktober månad. Det har gått super bra och jag tänkte hela tiden att jag har till Söndag den 31/10 på mig. Men icke, de ska byta lokaler och idag är sista dagen de har öppet, sen flyttar de och öppnar igen 1/11. I Måndags hann jag inte träna eftersom vi höll på med hallen, jag blev lite sur för att jag inte skulle klara utmaningen. Men så när jag skulle gå och lägga mig kom jag på att jag då kunde träna två gånger igår istället och blev glad igen :)



Idag då - Jag har precis ätit frukost. Som nästan alltid så blev det en smoothie, denna gång gjort på naturell yougurt, blåbär, hallon och banan. Den där bananen gör verkligen så jag står mig hela förmiddagen på min frukotst och nyttig är den också. De gånger jag är sugen på något att tugga på (Ja jag kan få såna sug, tuggsug) så äter jag havreknäcke med ost och kalkon

Ikväll - Ska jag först gå till gymet och göra mitt 12:e träningspass - JA! Men vet ni det ska bli så skönt att vila lite ett par dagar för jag har gjort något med benhinnan på vänster smalben och har haft ont i mer än två veckor nu. Sen på Måndag är det November och gymet har ännu en utmaning som jag har skrivit upp mig på - Gå 200 000 steg under November. Hoppas den utmaning går lika bra! Stegräknaren kommer bli min nya bästis och skrivaren på jobbet som är längre bort än den som står bakom mig ska användas massor.
När jag är klar på gymet så ska jag hem och måla mina naglar i den här nya militärgröna nyansen från Isa Dora - Jag såg att Marie skulle köpa den i helgen och sen i Måndags skulle Jill ner till stan efter jobbet och jag bad henne köpa den till mig  Superfin nyans!


  


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa, visst var den fin den färgen!!

Lite lagom grön utan att bli för mycket.

2010-10-29 @ 15:21:03
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: emma

Men åh vad gott!

2010-10-29 @ 20:40:44
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Marie: Idag ska jag måla mina naglar, det har inte blivit av än. Lite lagom var precis rätt ord

Emma: Ja!

2010-10-30 @ 08:40:56
URL: http://shopalot.blogg.seg.se
Postat av: Emma Roodla - Foto

duktigt att träna två gånger :)!

2010-11-02 @ 23:54:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0