Det är val i dag

Ni glömmer väl inte bort att gå och rösta! Det får ni inte! Vet ni inte hur ni ska rösta, rösta blankt, visa att demokratin är viktig för oss

Jag har bestämt mig, det gjorde jag ganska långt innan valet. Jag har faktiskt bytt mot hur jag har röstat de andra gångerna. Jag kunde helt enkelt inte längre rösta på det parti jag gjort förut pga en stark åsikt de har som jag inte håller med om. Det blir så ibland  så är det bara

Är det första gången ni röstar eller har ni röstat förut?
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad för fråga. Nu blev jag nyfiken :-)

2010-09-19 @ 19:45:27
Postat av: Camilla

Ida: Kärnkraften

2010-09-20 @ 18:22:19
URL: http://shopalot.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0