I am still here

Jodå jag är kvar i bloggvärlden - Bara haft en del att pyssla med som exempelvis jobba. Jobba gör jag ju iof alltid Måndag till Fredag 40 timmar per vecka. Men ibland är det liksom så att även när jag kommer hem så funderar jag på jobbet och det finns inte plats för så mycket mer i mitt lilla huvud. Men jag vet också att det är deadline för alla projekt jag bollar just nu på Fredag. Stressigt kanske men känns ändå bra

Idag har jag varit förbi och hämtat upp ett paket, något fint tills på Fredag kväll - Kika här hur fin den är på Frida Fahrman. Jag har ett par funderingar att ha dessa skor till, men de är så smala! Jag sitter här i soffan med mysbyxor och töjer ut dem lite :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vad kul det blir på fredag:) Den lilla sneekpeeken såg riktigt snygg ut hehe;) Jag är på kurs hela dan, men jag kommer till dig så fort jag kan. Ska lägga ut min mailadress på bloggen nu btw:) Kram kram!!

2010-09-07 @ 20:44:30
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: sarase

det blir skitsnyggt det där! :)

2010-09-07 @ 21:26:28
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Maria

Där ser ser ut att bli kanonsnyggt!! :)

2010-09-07 @ 21:35:50
Postat av: Bina

Hej! Prova ta dem till skomakare för att lästa ut. Det är betydligt bekvämare;-)

2010-09-08 @ 09:33:22
Postat av: Camilla

Johanna: Det ska bli jätte kul!

Sarase: Tror du det

Maria: Hoppas det blir bra

Bina: De är redan lästade...

2010-09-08 @ 20:27:18
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0