I drömmarnas värld

Har ni sett Inception? Jag har sett den och det är nog därför jag drömde den här drömmen för ett par veckor sen. Den var faktiskt helt fashinerande, jag var tvungen att fundera ett par gånger innan jag fick ihop allt

Vad hände då?
Jo jag och Christian låg i sängen och tittade på tv. Jag bestämde mig för att sova istället eftersom jag var så trött. Jag la mig på sidan mot honom och somnar

När jag sover så drömmer jag att jag sover på precis samma sätt, i vår säng vänd mot honom och han tittar på tv

I min dröm så drömmer jag en mardröm, jag kommer faktiskt inte ihåg vad den handlade om. Men det var en sån där intensiv hemsk mardröm

I min dröm så vaknar jag från mardrömmen och blir glad när jag konstaterar att det bara var en dröm och att jag faktiskt låg där i min säng bredvid Christian som tittade på tv

Sekunden efter vaknar jag på riktigt, där ligger jag igen i sängen bredvid Christian som tittar på tv

Det ni - Det är i Inception att komma ner på andra nivån! Har ni också varit där?
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, ja jag jobbar lite extra där nr de behöver folk bara! Jo men visst det skulle jag nog kunna göra. Får fixa det imorgon då jag är ledig idag. Vilken storlek?

2010-09-29 @ 09:00:07
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0