I mina tankar

Jag har försökt shoppa här ett par dagar - Det går inget bra, jag hittar liksom inget. Så nu tycker jag inte bara att jag har "klädtorka" i garderoben utan i butiker också. Jag tror jag skulle behöva någon som tog med mig ut i och tvingade mig prova saker som jag inte brukar!

Igår köpte jag en blus som jag skrev på Åhléns, det liknade ju tyvärr en jag redan har så jag lämnade tillbaka den idag. Men hela Åhléns är fullt med en massa fint, men inget jag fastnade för. Eller jo jag hittade en svart blus, men när jag kollade storleken så var stl S, 44/46... Jag hade visst hamnat på deras "större" avdelning. Sen efter mycket om och men fick jag helt enkelt inse att det fanns inget till mig. Vi var efter det både på MQ och Sisters, men inget där heller... Jag känner mig uttråkad - Kan inte ni visa lite länkar till fina kläder så det här kanske vänder?

Nu till något annat - Acne Track ska komma ut i butik Okt/Nov och jag vill ha ett par! Här råder det ingen tvekan och inga tvivel. Kanske plånboken inte håller med, men om jag håller igen så finns det mer i den när de kommer :) Den här färgen är så fin, det är Karolina Skandes val av material och färger. Men jag vet hur det brukar sluta när jag köper skor, de blir svarta. Denna gång kommer inte bli något undantag, de kommer ändå kosta ca 3 000 kr så jag vill kunna matcha dem till allt!


                                               Bild lånad från Hotspot
 


Kommentarer
Postat av: micki

Jag ska ha dom där skorna, även om det ska krävas 10 smslån. Dom är RUSKIGT snygga!

2010-09-28 @ 19:48:29
URL: http://mickicasas.blogg.se/
Postat av: Maria

Ursnygga skor!

2010-09-28 @ 20:30:06
Postat av: emelie

Vi kommer få in de svarta i butiken :)

2010-09-28 @ 23:01:35
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Camilla

Micki: Nej sms lån är de väl ändå inte värda! Bättre att spara denna månad

Maria: Visst är de!

Emelie: Då kommer jag förbi

2010-09-29 @ 07:28:34
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0