Några bilder från Alicante

Idag är jag visst uppe med tuppen - Redan varit vaken i en halvtimme. Jag sitter och flyttar bilder till vår hårddisk från kameran. Det fanns några bilder från Alicante som jag tänkt visa er men inte gjort än


En park mitt i Alicante med så stora träda


För att åka med hissen upp till slotten fick man gå långt in i berget


På framsidan av slottet ser Alicante ut som en liten semesterby - När man är uppe i slotter ser man hur Alicante bara fortsätter och fortsätter. Tror jag hörde att det bor ca 300 000 personer


Poolen precis nedanför vårt rum (tyvärr hörde den inte till vår del av hotellet)


Det är någon slags fontän fast vattnet blir som dimma - Vädligt fin


Varje dag jobbade han med olika djur i sanden


Vi hade den absolut finaste utsikten från vår balkong
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0