Tapas

Nu ska jag gå ut och äta lunch tillsammans med Jill - Ska bli så skönt att gå en lite prommenad och äta något gott

Sista kvällen i Alicante åt vi på en super god och mysig tapas restaurang vi hittade. Menyn bestod av ca 20 olika tapas rätter och man fick fritt välja 5 st för 15 EUR. Jag och Christian åt upp 5 var, bästa tapas jag har ätit! Han har inte gillat tapas innan och var lite skeptisk men han tyckte det var så gott

De hade även den godaste sangrian jag druckit, det blev en extra tillbringare för oss!



Efter maten fick vi varsinn "likör", den såg god ut. Men tyvärr hade de nog missat det här med att likör ska vara söt och inte så stark. Det var sprit med någon liten smaksättningn i, kanske var det banan? Jag lyckades inte få ner mer än en liten mini klunk, jag dricker inte snaps... Christian var artig och drack upp sin, men det tog en bra stund :)


 

Kommentarer
Postat av: sarase

men åhhh, jag vet exakt vilken restaurang det va! eller det måste vart den.. jag och ante funderade på att äta där men gick vidare till en på smågatan brevid. Den här restaurangen va säkert mkt bättre ;( :)

2010-09-08 @ 17:16:39
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sarase: Den låg på ett litet torg uppe vid de andra restaurangerna. Gott gott i gott

2010-09-08 @ 20:28:04
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0