Berlin

Jag ska till Berlin med jobbet - Resan är bokad! Sommaren 2009 var jag också där med jobbet, den gången var jag där i hela fyra dagar. Jag gillade staden direkt och det ska bli roligt att åka tillbaka även om denna gång bara blir för 1 1/2 dag - Det blir nog mest hotellet, mötet och sen flygplatsen

Berlin är en stad jag absolut skulle kunna tänka mig att åka till för en lång weekend - Och det hotellet jag bott på skulle jag boka då också. Vi kanske skulle satsa på det i sommar istället för Göteborg som vi brukar åka till

Lite bilder från det hotellrummet jag hade förra gången


 

Kommentarer
Postat av: Anette

Trevligt!

2011-02-10 @ 13:28:47
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har en Berlinresa planerad i vår. Har du något bra hotell att rekommendera?

2011-02-11 @ 10:04:07
Postat av: Camilla

Anette: Ja det ska det bli

Lina: Jag har bara bott på det här hotellet, men de har ganska bra priser och tunnelbana & spårvagn finns väldigt nära. Det heter Grand City Hotel Berlin Mitte

2011-02-12 @ 11:51:49
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0