Drömmar

Jag har sagt förut att jag ibland kan drömma konstiga drömmar när det är fullmåne - Nu är det absolut inte fullmåne men konstiga drömmar drömmer jag... Oftast handlar de om djur, väldigt ofta Skrållan

För ett par veckor sen drömde jag att Skrållan fick hundvalpar, hmm kastrerad honkatt får hundvalpar det hade väl blivit en snygg rubrik på nyheterna? Det var papillon valpar hon fick, de hade samma täckning som henne, mörkbrun, vit och orange. Allt var helt normalt i drömmen

Inatt var Skrållan en chinchilla - En chincilla som mer såg ut som en nakenhund för hon hade nästan ingen päls. Jag tror det berodde på att hon var gammal. Hon var väldigt gosig den där nakna lilla gråaktiga chincillan Skrållan (som var en katt men såg ut som en chinchilla)

Det värsta är att jag är så inne i de här drömmarna att jag inte känner mig utsövd när jag vaknar...

Någon som kan tyda drömmar - Vad betyder alla dessa djurdrömmar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0