Måndag morgon

Jag är lite seg idag - Vaknade inte före klockan vilket jag gör ungefär varje dag annars. Nu har jag iaf druckit dagens första kopp kaffe och hoppas på att den snart kickar igång mig lite

Det är Alla hjärtans dag idag - Firar ni? Vi gör inte det, eller jag har sagt att jag väldigt gärna vill ha en ask choklad =) Vi får nog dock se om jag får någon. Jag kanske skulle köpa hem lite tulpaner som en påminnelse om den där våren som kanske är på väg om någon månad eller två

Dagen bjuder som vanligt på jobb, tror faktiskt inte det är några möten inbokade utan jag ska försöka att bara jobba undan. På lunchen ska jag till Eglina och göra en liten fix av mina naglar, undrar vilken färg på lack det ska bli idag, jag är väldigt sugen på silver eller kanske klassisk röd, eller kanske blå

Nu som vanligt vidare till badrummet för att bli klar nån gång!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0