På väg mot vår

För någon vecka sen kändes det som att våren var på väg - Kanske lite naivt att tänka vår redan i Februari, men man kan liksom inte riktigt låta bli. Idag fick jag lite vår tankar igen, vi har städat här hemma och jag torkade golven och i vattnet hade jag Ajaxs med doft av liljekonvalj. Om något luktar vår så är det väl de blommorna! Eller egentligen kanske de nästan luktar sommar, men strunt samma ni förstår vad jag menar

Imorsen så vaknade jag av att det var ljust och lite sol i vårt sovrum och klockan var inte ens 8 - Helt klart går vi mot ljusare tider också, så HÄRLIGT!

Hoppas ni har en bra dag
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Om det bara blev varmare=) Närmar sig flytt då?

2011-02-14 @ 05:43:29
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0