3 Januari 2011

Första gången jag gick till jobbet 2011 - Lite mäktig känsla när man tänker att man gör allt första gången ett helt nytt år. Det är inte många som jobbar idag och det händer inte så fruktansvärt mycket, men det är skönt med såna dagar också, när man kan ta tag i saker som har fått vänta

Tänkte först att jag även skulle gå till gymet första gången 2011, men det kanske får vänta lite :) Eller så överraskar jag mig själv med att hitta dit igen - Vi får se helt enkelt!

Jag ska bli bättre på att blogga 2011 än vad jag har varit i slutet av 2010 - Då kände jag att tiden inte fanns där och att allt bara snurrade runt runt. Men nu är allt lite lugnare och bloggen ska bli som den har varit - Mer inlägg om vad som händer i mitt liv och kanske får ni se lite mer av vad jag har på mig, något som jag har varit väldigt dålig på att visa upp ett tag nu. Jag tänkte också visa upp vad jag äter, som ska bli mer hemlagad mat och mindre skräpmat

Hoppas ni har en bra början på det nya året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0