Äntligen Måndag

Eller så kanske man inte skriver - För att det spelar ingen roll om jag jobbar, har gått i skolan, haft semester eller har varit långtidsjukskriven, måndagar är alltid supertrista! Det finns aldrig något magiskt eller spännande med Måndagar

Känner ni också så? Eller har ni någon annan dag som alltid känns längre än de andra?

Dagen idag då - Jo den bjuder på en hel arbetsdag, faktiskt utan några möten så jag ska bara jobba på så mycket det går. Efter jobbet ska jag hem och laga lite mat snabbt, blir troligtvis en omelett. Sen ska vi iväg på ett litet äventyr och efter det förbi hos mina föräldrar. Ni kan få veta mer ikväll eller imorgon :)

Nu vidare till sminkväskan och hårblåsen - Ha en toppen dag!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Låter kul med ett litet äventyr på en måndag! :)

2011-01-17 @ 08:28:29
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag gillar måndagar! Är man rutinmänniska så är man ;) Tisdagar är mycket värre tycker jag.

Kram

2011-01-17 @ 08:57:35
URL: http://kristys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0