Baker

BAKER
                                                        Bild lånad från Stylein

Jag har hittat en tjusig långtröja från Stylein - De har rea med 50% rabatt!

För mig är det lite knepigt det där med långtröjor, jag är oftast själv liksom för lång för dem. Till en svart långtröja vill jag gärna kunna ha strumpbyxor (svarta 40 el 60 den) till, ett par svarta leggings gör bara att allt blir helsvart, och när tröjan är lite för kort för att vara lång så blir rumpan bar. Ni förstår säkert vad jag försöker måla upp!

Den är väldigt fin, men frågan är om jag vågar köpa den...

Förresten - När jag ser bilden blir jag väldigt sugen på page modell kortare igen. Men sist jag fick det suget så ångrade jag mig i flera månader efter. Jag ska inte klippa kort!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag köpte Baker i grått innan jul när man fick rabatt med Sofis Mode (haffade sista Large så jag är glad att jag inte väntade till rean). Dock är jag sugen på en svart också men får nog hejda mig...

2011-01-05 @ 13:46:06
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag förstår precis vad du menar. Har köpt flera långtröjor/klänningar som är precis på gränsen. Och i vissa fall har de suttit bra tills jag tvättat dem en gång... Men ett tips kan vara att köpa en vanlig svart kjol (finns billiga i bomull på hm) som du har under tröjan. På så vis gör det inget om tröjan åker upp lite :)

2011-01-05 @ 22:18:18
URL: http://missnoid.blogspot.com
Postat av: Camilla

Anette: Kul att höra att den är fin

Lovisa: Tack för tipset

2011-01-06 @ 19:06:51
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0