Rea?

Jag tycker utbudet av butiker är ganska så jätte trist här i Norrköping, det finns några bättre/annorlunda (ej stora kedjor) butiker. Men Norrköping är nog en stad som kan ha hur många som helst av samma butik, bara det är något alla känner till, är det lite okänt så finns snart inte butiken kvar längre, väldigt synd!

Sist vi var i Knäppingsborg... För övrigt ett litet område här i stan helt fritt från de stora kedjorna... hittade jag en butik som heter Bomans Butik, vet inte hur länge den hade funnits där men för mig var den ny. Jag trodde först det var en herrbutik, men när vi gick in upptäckte jag att de har hur mycket fint som helst till tjejer. Det jag blev extra glad över att hitta var att de har en stor del av Filippa K sortimentet

logo

Så idag ska vi dit - Kanske kanske kan det finnas något fint på rean. Ännu har jag inte gjort en endaste rea köp, eller fynd Men när vi var i butiken fanns det ett par saker som jag är lite extra nyfiken på om de har nedsatta priser
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0